Enkätverktyg
 

Vanliga frågor och svar.

Varför finns det två inloggningar?

Den första inloggningen är för din kundzon. I kundzonen hanterar du er fakturering och ert kontrakt. Enkätverktyget har sin egen inloggning och är avskärmad från faktureringsdata. Det är inte ovanligt för chefer att hantera fakturering och anställda loggar in till enkätverktyget endast.

Hur fungerar automatisk betalning med kreditkort?

Ditt konto förlängs 1 månad efter det att prövoperioden avslutats och vid samma tid varje månad. Så om du registrerar dig den 14 juni, kommer prövoperioden att sluta den 21 juni och då dras den första månadens betalning från ditt kreditkort.

Vad händer om min betalning avvisas?

Om din betalning avvisas, försöker systemet ytterligare 3 dagar. Om inte framgångsrikt kommer kontraktet att stängas och alla data kommer att raderas.

Hur uppdaterar jag mitt kreditkort?

Om du loggar in i kundzonen kan du uppdatera dina kreditkortsuppgifter. När du har uppdaterat dina uppgifter försöker systemet dra betalning igen.

Hur kan jag uppgradera tjänsten?

Kontakta säljavdelningen och de kommer att uppgradera ditt kontrakt åt dig. Du kommer i vissa fall att behöva skriva under ett digitalt dokument inuti kundzonen.

Kan jag betala via banköverföring?

Du kan ansöka direkt online för att betala i form av årlig fakturering eller projektbaserad fakturering genom att fylla i ett formulär och du får godkännande eller information om hur du kvalificerar dig. Se länken nedan:

https://myzone.examinare.com/sv/contract/

Kan jag pausa min tjänst och sedan återuppta den senare?

Vi stöder inte fri parkering av din tjänst. Det finns dock möjlighet att spara ditt konto med tillhörande data i upp till 9 månader mot en avgift. Kontakta försäljningsavdelningen för att veta hur mycket den kostnaden blir i ditt fall. Under denna tid tillåts inga externa tjänster via API eller inloggning till kontot utan för att komma åt ditt konto måste du återaktivera samma kontotyp igen inom 9 månader.