Enkätverktyg
 

Zendesk Integration

Använd kraften hos Examinares Customer Satisfaction Surveys med Zendesk.

See all Integrations

Made by:
Examinare AB

Pricing Structure:
Included in all accounts

Om Integration

Examinares integration låter dig som kund av Zendesk och Examinare skicka ut automatiska uppföljningsenkäter. Examinare skannar din databas varje dygn efter nyligen stängda tickets.


Genom att skicka en Service Assessment Survey med varje Support förfrågan kan du enkelt spåra vad dina kunder verkligen tycker om hur du hanterar deras feedback. Zendesks integration är en "set & forget" typ av funktionalitet som gör dina uppföljningar lättare.

Installationsinstruktioner




HUR DET FUNGERAR



  1. Skapa din Feedback Survey i Examinare och publicera som Private eller Private Anonymous Survey.

  2. Gå till ditt Examinare-konto och klicka på Integrationer.

  3. Navigera till Zendesk Integration.

  4. Välj din Feedback Survey redan skapad i ditt Examinare-konto (Från steg 1.).

  5. Lägg till din Zendesk API information enligt stegen.

  6. Din feedback rutin är nu klar. Av säkerhetsskäl kan du inte redigera/se API information efter du har sparat.


HOPPA ÖVER ENKEL TICKET


För att hoppa över att skicka en uppföljningsenkät för en enstaka ticket kan du verkställa följande tag i din ticket; "nosurvey". Detta berättar för Examinare att uppföljningsenkät inte behövs till denna ticket. Detta kan också göras med Company reglerna i Zendesk