Enkätverktyg
 

Delivery Evaluator

Delivery Evaluator - Leveransåterkoppling automatiskt

See all Integrations

Made by:
Examinare AB

Pricing Structure:
Added fees apply.

Om Integration

Leveransutvärderaren är en av de enklaste plattformarna för automatiska leveranskontroller hos Examinare-användare. Processen är väldigt enkel: när en order läggs på din websida, kommer den i parallell notera din kunds mailaddress, namn, etc., som sedan läggs in på ditt Examinare Enkätverktygskonto.

På storefronten.


På din webbsida kommer en liten banderoll att visas till dina användare som informerar dem att du använder ett externt leveransutvärderingssystem för enkäten. När denna banderollen visas, kommer den mottagande att läggas in i systemet.

När en leverans görs.


När en order markeras som fraktad, laddas en banderoll med den inkluderade nyckeln och ordernumret inuti ditt administrationssystem. Efter denna banderoll laddats kommer administratören se att uppföljning har schemalagts. Leveransutvärderaren kommer sedan följa upp alla orders enligt inställningarna.

Du kan ställa in både inledande email och uppföljningsmejlen direkt inuti leveransutvärderaren; denna service är inkluderat för alla användare med Examinare Unlimited konto.

Alla resultat inkluderar CSI (Customer Satisfaction Index).


Alla resultat visas i leveransutvärderaren med CSI inräknat. På grund av detta är det då lättare för dig som affärsägaren att se hur nöjd din kundbas är när beställningarna fraktas.

Vi sköter all installation.


Oroa dig inte om leveransutvärderaren kommer att vara kompatibel med ditt system/webbsite eller huruvida du går till väga för att ansluta den. Våra tekniska specialister kommer att se till att allting fungerar som det ska. Vi kommer alltid att snabbt erbjuda hjälp under alla delar av vår kooperation.

Installationsinstruktioner

För att komma igång med Delivery Evaluator, kontakta Examinare och beställ ett konto.